lördag 8 december 2012

Snart 2: advent...

Idag har det bakas här på Centrumgatan 26, 1 tr upp ; )
Det blev...
  • Valnötsbröd
  • Nötkakor
  • Hallongrottor
  • Citruspepparkakor
  • Vörtbröd
Nu fattas bara
  • Saffransbröd
  • Fruktkaka
...det får bli en annan gång.
Nu är det hockey på tv...
jag väntar på "Så mycket bättre"
I kväll är det Darins dag.
Blir nog inte lika bra, eftersom det är han som levererar bäst...
... men Linda, hon är ju åxå bra : )

Annars flyter dagarna på, av bara den....
I går när jag slutade 12, då gjorde jag Birsta...
det blev faktist flera klappar...13 stycken...inte illa : )
Nu är det inte många kvar,
dom tar jag till veckan.





Lucia firar vi på torsdag.
Barnen sjunger på em för sina föräldrar och syskon.
Och vi på vår gata, firar i vårt samlingsrum på kvällen.

I morgon ska vi hälsa på i en stuga,
våra kamrater har inskaffat en sån´
så nu ska vi dit och kolla, ska bli skoj....
Hoppas bara att det är skottat dit....

Så här såg det ut i fjol den 3 dec....


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )