tisdag 11 december 2012

Julen....

...närmar sig med stormsteg!!!


Idag hade vi körövning, istället för i morgon.
För då är det Luciakröning, blir knepigt att vara
ledig på en onsdagkväll ; P
Hoppas att det blivit lite mildare, så jag
kan gå en rejäl promenad, har satt som mål att gå
10 mil fram till 17 dec.och jag har knappt 5 mil kvar...
Humm vet inte riktig hur det gått till, började ju i okt. : P


Leif på väg upp till P-O & Gerds stuga...
 
Storskogen i Norrlindsjö

På fredag ska vi ha fest på jobbet,
med julklappsbyte : )
Och på lördag ska "kryssjuntan" byta klappar
och äta Matforsfiskplanka : )
Så det är fullt upp, och vädret tillåter
ska jag ta mej en tur till Ede på söndag.
Kanske att jag hittar igen mammas julsaker,
som  har försvunnit ???

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )