onsdag 27 juni 2012

Två dagar kvar..

snart slut på den här utsikten!!


delar av mina nuvarande
arbetskompisar...



men det är inte nåt fel på den här vyn heller ; )
Om du tittar noga , så finns det en älg på andrasidan.....


Nu har jag två dagar kvar att jobba...
sen' får jag se vad jag ska hitta på?

Till helgen ska tjejerna och jag gå runt
Edebosjön, får se om jag tar hojen uppöver?
Ett besök på Af har jag boka in!
Första arbetslösa dagen...
Till veckan ska vi väl på gatufesten,
på onsdagen,,,,,,
Gratis är gott ; )
Sen ska jag komma igång med golfen....

Om två veckor får vi träffa och fira
ungdomarna i Kalmar : )


Nu är det fotboll på tvn....får se om jag kan lyssna på
Sommar P1 istället....

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )