tisdag 19 juni 2012

9-19 juni

Vilmer, L-mor & Martin

Emma & Mirja kom och hälsade på
när Lillemor var hemma.
Jättekul att träffa hennes gamla kompisar : )


Skönsång : )

Molly vilar ut efter
28 timmar på rymmen!


Mysigt!
Här ligger skutan, lugnt och tryggt....
men det kan ,man inte påstå att det
är nu...Oj oj vad det stormar.
Leif miste både glasögon och keps,
 när vi skulle förtöja båten bättre!!

Orsa



















Kalles tält!




Mätt och glad : )

Såg inte så bra, en pelare mitt i...........



Veckorna rinner iväg, nu har jag bara 6 dagar kvar att jobba,
på Tallbacken. Det känns konstigt att än en gång
måsta ta farväl av "mina" barn......

I helgen var vi på busstur till Orsa.
Var med om en tvinspelning av
Kalle Moraeus mm...
Det blev många omtagningar, så vi fick valuta för pengarna ; )
Synd att det var en pelare i vägen men jag hörde bra
iallafall : P

Idag har jag lagt in sillen till midsommarlunchen.
Båten är förtöjd bättre, men nu får det sluta blåsa.
Jag tänkte att jag skulle ut och rensa i blommlaven,
för det är ingen mygg nu, men det är kallt!!










2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,oj...synd på keps å glasögon...tur att inte "guben" blåste i sjön. Ha en trevlig midsommar. Kram Mona

Anonym sa...

Med tanke på det kalla vattnet, så var det bra att det bara var lösa delar som for i vattnet :P Hoppas solen skiner på dej i midsommar! Kram.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )