torsdag 23 september 2010

Packar "lilla" väskan.....

....som har vuxit och blivit stor ??
Ju större väska man har , destå mera packar man i : (
Det är ju iochförsig naturligt : )
Så det blir närmare 15 kg packning
plus handbagage, som får väga 10 kg,
men så mycket ska jag väl inte behöva ha
i handväskan ...ha ha ha.

En vy mot Hällsjömon !
Tänk att midsommarblomster blommar i slutet på sept.
I tisdags var jag och kokade äppelmos hos mao och far,
det blev sisådär 10 liter, och då fick jag ta det mesta !
Men jag ska dela med mig till ungarna : )


Min mamma som är så duktig med datorn : )


I går jobbade jag på förskolan.
Och idag har jag försök att skrivit ner lite till
skolarbetet, skickade iväg till kurskompisen det jag gjort.
Så nu får jag se om det blir nåt' av det ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

När ska du gå till Sardinien, hur länge gå du och med vem ska du gå???
Trevlig resa!!!

kram Arend och Marieke

Helene sa...

Jag Och Ingela åker till Sthlm i morgon.På lördag morgon åker jag och syster Ingela från Skavsta till Sardinien och min tredje syster Carin åker från Göteborg, så hon kommer ner senare än oss.
Tack, vi ska ha det skönt.
Kram Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )