söndag 5 september 2010

Idag har vi varit och spelat golf. Härligt väder och slagen gick
rätt så bra, så jag hoppas att det
håller i sig tills på lördag.


Då är det VM !!



Mycket väntan var det. Nu är vi på
sista utslagsplatsen.




Fredagkvällen var vi fyra tjejer i Bosjön...
och som vanligt var det god mat,dryck
& trevligt sällskap






På lördagen var vi ute på en promenad
i det fina vädret....






Det här är några äldre kort, popkören och lyskvällen !








Till veckan är det skola igen ,
med grupparbete i morgon, så då blir jag nog kvar hela dan'.
och imorgon kväll starta en buggkurs i Matfors , som jag vill börja,
men jag har ingen "partner" : (
Men jag ska gå dit iallafall, kanske det fixar sig där : )
På tisdag är det mentor tid och på kvällen ska
min andra "tjejgrupp" träffas på stan.
Det är kul när det rör på sig : )
På onsdag ska jag börja en datakurs !
Torsdag : Jobb
Fredag: Kalas ,Michael fyller 25 år : )
Då samlar vi ihop släkten och drar till Härnösand.
Ja, ungefär sådär kommer min vecka att se ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Välfyllda dagar!!!
Lycka till med allt!!!

kram Marieke

Anonym sa...

Ja det är fullt upp : )
Men det är ju så kul att
ha nåt' att göra !
Kram / Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )