torsdag 8 maj 2008

Oj vad jobbigt

Det är inte helt lätt att få till bloggen som man vill.
Fotona far som dom vill och när man tror att allt är fixat ,
så försvinner ett kort utanför sidan och man måste ladda
ner den igen ...Puh.....

Ja men nu är jag tillbaka till vardagen igen jobbar och står i.
Leif är i Göteborg på tekn. mässan och kommer hem i morgon.
Jag och Molly var upp till stugan och tittade till i em.
Inget nytt inbrott , det kan ju räcka med dom två som varit tycker jag.
Men jag är orolig varje gång jag närmar mig stugan..ska det vara
nåt' fönster som är uppbrutet ???
Vi ska försöka hinna att flytta ut i helgen...hoppas jag, men det är mycket nu.
Med fester och resor och sist men inte minst:
KONSERT på söndag KL. 18,00 i Tuna K:a
Välkommen !!!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )