söndag 1 september 2013

Höstmånaden är här...

 
...och det känns helt Ok!
 
Svampen ska ju plockas och även lite bär.
Det får bli lingon, som mamma behöver,
jag har så jag klarar mej, plockade 40 liter i fjol,
och så mycket lingon äter inte jag/vi.
 
 
Jag klarade att hitta minst en cache varje dag i augusti,
och nu är det som ett gift!!
 vill gärna ta en varje dag så länge det är snöfritt : )
Får se hur det går??
 
Veckan som var har jag skolat in ett nytt barn
på vår avdelning, det gick rätt så bra.
Får se i morgon när det gäller,
då börjar föräldern att jobba.
 
Annars så rullar livet vidare i allt snabbare takt....
hur ska jag hinna med mej, med allt som ska göras..
kanske att jag skulle prova att gömma mobilen ; )
 
Ska hem till Matfors och hämta resväskan...
Nu är det 2 veckor kvar tills vi åker till Rhodos : )
Då blir det sommar igen : )
 
 
Men först är det "Café kväll" i Lillkyrkan
på onsdag, det är bara att slå en pling,
om du vill köpa biljetter : )


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )