tisdag 11 juni 2013

Snart vänder det...

....och blir mörkare ; )
Men först ska vi passa på att njuta av den underbara tid,
med blommor och grönska, ljusa kvällar,
ja det är heeelt underbart : )
Ska sammanfatta lite om jag nu kommer ihåg vad som hänt!
 
Lillemor och Martin har flyttat hem och hann bo
nästan en månad i vår lägenhet. Nu har dom fått
tag i en egen 3:a i stan, jättefint har hon gjort.
Lycka till, får man väl önska : )
 
Resan till Portugal var lyckad, Sjungningen gick bra, vädret var perfekt,
mat och dryck till belåtenhet.
PLUS att jag började mitt nya liv där nere......
Leta cacher ; ) Hittade två där och har nu hittat 50 stycken.
Senast i går 3 stycken, då gick jag  1 mil i skogen och cyklade 9 km.
Så i natt och idag har jag haft träningsvärk i ben o fötter.
Men kul är det när man hittar "lådor" som varit "ohittad" sen i fjol.
 
Vi har även hunnit gjort en tripp till Göteborg och Fiskebäckskil.
Där det åxå var fint väder, goda djur från havet och god dryck : )
 
Snart är det semester v. 27-30 . Då ska vi försöka hinna med att nyttja
husbilen som min man införskaffat. Han har provat den när jag hade
tjejer här i stugan, men till helgen ska jag sova i den för första gången.
Då åker vi till Viksjö på 60-års fest.
 Hipp hipp HURRA, Arend : )
 
 
Det fick bli en gammal bild, jag lägger ut massor med bilder på "Instagram"
så där kan du gå ut och titta!
 
Trevlig sommar!
Ta hand om varann!
 




Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )