lördag 12 januari 2013

Uppe igen : )

Nu har jag, efter 3 1/2 dygn sängliggande,
 klivit upp och fått på mej kläder.
Är inte hundra än....men det blir jag väl aldrig ; )

Har kommit på att det är dax att tapetsera om i sovrummet,
skulle även vilja slänga ut hyllor mm som är runt sängen!!
Rensa i garderoben skull åxå behövas...
Oj oj vad man ser mycket som behövs göras,
när man inte har orken!
Men julen städade vi ut i går, alltid något : )

Nu har jag löst krysset och ska vila en lite stund igen,
det tar på krafterna att vara uppe....


2 kommentarer:

Kajsa Bergström sa...

Men kära vän! Har du varit så dålig.
Bra se att du är på fötter
och att det är full rulle i hjärnkontoret igen!
Höres!
Kram!

Helene sa...

Ja, det var segt denna gång. jag som alltid sagt att jag är så frisk...men...men...Nu har det vänt iallafall : ) Hoppas att det går att jobba på måndag!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )