tisdag 18 september 2012

Yippiiiiii..

En dag kvar att jobba,
 sedan är det ledigt i 11 dagar.
Måndagen efter vi kommit hem från Kroatien,
så börjar jag på ett vik. två månader framåt : )

Så bakningen, Ingela, får vi ta på en helg....

Nu sitter jag i lägenheten och väntar
 på att tvätten ska blir klar för att hängas.
Sedan ska jag skynda mig till stugan
för att hjälpa till att ta upp båt och brygga.

Jag har en kär vän och kollega som har
lovat att ta hand om Molly och stuga
medans vi är borta....
Det känns tryggt : )


Snart är det så här fin vy från stugan


3 kommentarer:

Kajsa Bergström sa...

Hoppas ni också får en bra resa!!
Ska bli roligt att intervjua er om ert resmål.
Kramar!

Anonym sa...

Ha' en skön resa ni åxå : )
Kram!

Maria sa...

Hoppas ni får en härlig vecka! Hälsa resesällskapet.
Kram //Maria


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )