söndag 13 november 2011

Farsdag idag...

Tänk vilken förmån jag har, som känner så många
trevliga tjejer ...ja det var inga karlar inbjudna ; )
Fredagen var jag tsm Gen Ingrid & Maria, åt en smarrig trerätters middag
med fyra olika vinsorter. Mycket skratt och glada tillrop : D
Lite rasslig i halsen morgonen efter....men det är smällar man får ta : )

Lördagen spenderade jag tid & pengar hos Fanny.
Oj vad kul ha nåt att sätta på sig, när man vill vara lite finare!
Det är ju några tillfällen framöver som det behövs annat än mysbyxor....
Kanske inte så kul att måsta gå upp två storlekar, men men
det är ett nytt liv efter jul
om man inte är en gris ; )

Hittade även ett par kängor, farsdagstårta, fyra sortera glögg...
men det var på östra Birsta.

Så när jag skulle på middag och konsert igår var jag "fin" ; )
Vi träffades hos Karin: Sofia, Maria, Susanne och jag.
Där blev vi bjudna på en god middag och en superb efterrätt.
Leif skjutsade in oss till Aveny, där Sara slöt upp.




Eldkvarn spelade 1½ timme, så kl 22 var vi färdiga,

men vi gjorde även ett besök i puben och lyssnade på en trubadur!!




En trött Plura efter spelningen





Två trötta 39-or/40-ior !!





Men som sagt idag är det FARs dag...


Grattis pappa Henrik

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )