torsdag 13 augusti 2009

Hoj åkning...

Jag har varit ledig i två dagar, riktigt skönt faktiskt ; )
I går tog jag en prommis upp till vägen och
hämtade tidningen,satt ute och fika och läste...skööönt !!
På kvällen hade vi planeringsmöte på smedjan, inför festen nästa helg ( kören)
Så då tog jag cykeln dit,(det har blivit för lite motion i sommar) 50 min tog det.

I dag har jag cyklat till Långsjön , lämnat igen en bok till Kerstin och lånade två nya.
Tog en sväng till lägenheten, skvätte på blommorna lite vatten och kolla posten.
Tog vägen över Skallböle hem.
I morgon ska jag i till stan innan jobbet, måste köpa mig soppor och ett par
nya gympaskor.

Kanske om det är bra väder och om jag har ork , så skulle jag vilja
besöka Selångers marknad efter jobbet...får se hur det blir-
Vill ju inte gå själv !!! Nån som har lust att hänga på ??

Lördagen är full bokad...jobb 11-16 och sedan Smedjan för hela slanten ; )
Hejåhå !!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hör av dig om du på allvar tänker dig till marknaden. Kanske Uffe o Jocke vill gå. Dom kommer ju till oss i morgon e.m.
Kram!

Helene sa...

Ja jag ringer dig i morgon em. Skulle du vilja gå? Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )